Estudiants d’IiD participen en un Viquiprojecte: recursos i serveis de referència a la Viquipèdia

Avui, dimecres 5 d’octubre, els estudiants de l’assignatura Recursos i serveis de referència del grau d’IiD han participat en un Viquiprojecte en el qual s’editen articles referents als continguts de l’assignatura. La sessió ha estat conduïda per Àlex Hinojo, d’Amical Wikimedia, i pel professor Lluís Agustí. El taller ha consistit en una explicació sobre l’origen i el funcionament de la Viquipèdia, les polítiques oficials que defineixen el projecte, les capacitats i els límits de l’enciclopèdia com a font d’informació i, finalment, una introducció pràctica a l’edició en l’entorn wiki. Els alumnes han aprofitat el taller per ampliar i corregir una sèrie de termes relacionats amb la informació, la documentació i les biblioteques.