Estudiants d’IiD visiten biblioteques de centres docents

És habitual que els alumnes del grau d’Informació i Documentació visitin al llarg del curs diferents unitats d’informació per conèixer sobre el terreny i de la mà dels seus responsables la realitat professional de la qual se’ls parla a classe. Dimecres passat, 29 de novembre de 2017, els alumnes de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació (ISID), de primer curs, van visitar les biblioteques de dos centres docents. Per un cantó, la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, de la Universitat Politècnica de Catalunya, on van ser rebuts per Miquel Codina, el seu cap. Un altre grup va visitar la Biblioteca Marta Mata, de l’Escola Orlandai. En aquest cas, reberen les explicacions de Mariona Trabal. A tots ells els agraïm la valuosa col·laboració en la formació dels futurs professionals de la informació.