Èxit de participació a la setmana de la INFOCOM

Entre els dies 27 de gener i 5 de febrer, va tenir lloc la «Setmana de la INFOCOM», amb l’objectiu de donar a conèixer als estudiants de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat les especialitats que s'estudien a la Facultat, tant al grau d'Informació i Documentació com al de Comunicació Audiovisual. Els estudiants hi van realitzar uns tallers pràctics sobre temes específics d’aquests dos àmbits.

Dos-cents vint-i-un alumnes de cinc centres educatius que van venir acompanyats d’un total de catorze professors es van repartir entre les quatre sessions del taller conduït per Amadeu Pons i Sílvia Argudo «Millora els resultats en les cerques d'informació a Internet», les dues sessions del taller «Gestiona les teves referències bibliogràfiques en línia amb Zotero» que va impartir Cristóbal Urbano, i les sessions sobre «Anuncis exprés: com fer un vídeo viral» i «Com fer una aplicació per al mòbil», conduïdes per Javier Sanz i Jordi Serrano respectivament. Agraïm des d’aquí la tasca dels professors de la casa que han participat en aquesta iniciativa.