Èxit de públic i de participació al «Visions documentals» dedicat a les escoles d’audiovisuals

El passat dimarts, 8 de novembre, es va celebrar la sessió «El documental a l’Escola», en el marc del cicle «Visions documentals», que organitzen conjuntament Altervideo i Cinemes Girona. La sessió va estar dedicada a la producció de documentals sorgits d’ensenyaments d’audiovisuals i en van fer la presentació les professores Anna Marquès (CAV UB), Judith Colell (Blanquerna), Irma Núñez (INS Santa Eulàlia) i Victòria Ramos (INS La Mercè). Després de la projecció de les cinc obres seleccionades —entre les quals hi havia Trance, de l’exalumna de CAV Lorena Arroyo—, va tenir lloc un debat força animat en què els autors dels documentals van tenir ocasió d’explicar el propòsit de la seva obra i respondre les preguntes del públic assistent.