Materials de difusió de biblioteques i arxius: exposició a l’aula

El passat divendres, 2 de desembre, els estudiants de l’assignatura Introducció als Sistemes d’Informació i Documentació del grau d’IiD van poder visitar una exposició de materials de difusió —tríptics, díptics, fulls volants, butlletins, gadgets, retallables, etc.— que elaboren biblioteques i arxius. Aquesta col·lecció s’ha anat formant al llarg dels anys i és el resultat de la feina de compilació que han fet els professors de l’assignatura i diverses generacions d’estudiants en les seves visites a centres de Catalunya, de l’Estat espanyol i de l’estranger. L’exposició s’utilitza com a recurs didàctic per treballar els continguts relacionats amb la comunicació i la difusió de les unitats d’informació.