Exposició Ephemera: els materials impresos efímers a les col·leccions patrimonials

Els alumnes de l’assignatura Ephemera: els materials impresos efímers a les col·leccions patrimonials del màster universitari en Biblioteques i Col·leccions Patrimonials són responsables, amb la col·laboració dels professors Mònica Baró i Pedro Rueda, del muntatge de l’exposició «Els materials efímers: la vida quotidiana en els impresos». S’han encarregat en grups de triar una tipologia documental, les peces a exposar, la normalització de la seva descripció, el sistema d’exposició més adequat per a cada peça i el tipus de difusió que s’ha de fer de l’exposició i el seu contingut a través de les xarxes socials amb les etiquetes #expoephemera #ephemera. Del 10 al 21 de juny de 2019 al 1r pis de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.