Felicitem els organitzadors de BOBCATSSS 2014

Podeu  veure al Facebook de BOBCATSSS les fotografies de l'acte inaugural, de les diverses sessions, de les visites i del sopar de gala, i tampoc no hi falten les dels congressistes posant al photo call. L'autor de moltes de les fotos és l'estudiant Santiago Martín, que va fer de fotògraf oficial del congrés. També podeu veure a UBtv el vídeo de la sessió inaugural.

Felicitem calorosament des d'aquí els organitzadors de l'esdeveniment: els estudiants del grau d'ID Vicent Esteve, Laia Manuel i Anna Noguera, els antics estudiants, Graciel·la Coris, Aina Giones, Grelda Ortiz i Eli Ramirez, i els professors Jesús Gascón i Andreu Sulé, als que cal afegir un grupet d'estudiants i professors de la Swedish School of Library and Information Science de Borås. A més, 28 voluntaris van contribuir al bon funcionament de tots els actes.