Finalitza la segona edició del postgrau de Continguts Social Media

El passat 11 d’abril va tenir lloc la darrera sessió de la segona edició del postgrau de Continguts Social Media de la Universitat de Barcelona amb l’exposició dels projectes individuals en plataformes Social Media que han anat desenvolupant els estudiants del curs al llarg d’aquests darrers mesos. El curs està coordinat pels professors de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació Javier Guallar i Juanjo Boté, està tutoritzat també pels professionals Javier Leiva i Eva Sanagustín i compta amb una dotzena més de professors així com de diverses xerrades d’experts. A la darrera sessió, com és habitual, els estudiants defensen els seus projectes, i els tutors els analitzen i comenten, destacant els seus punts forts i febles.

Molta sort en la continuïtat dels projectes Social Media de la segona promoció del postgrau, que ja és a les xarxes! La preinscripció per a la tercera edició, ben aviat.