Professió

Focus group a la Facultat sobre estratègies de difusió d’un projecte audiovisual a través d’Internet

El passat 21 d’abril, va tenir lloc a la Facultat un focus group emmarcat en el Projecte de Millora i Innovació Docent «Innovant en la millora de les capacitats persuasives de l’estudiant de Comunicació Audiovisual i en la construcció de la seva imatge i projecció professionals» que dirigeix la professora M. Àngels García Asensio.

L’objectiu de la reunió, que va conduir Lucía Jiménez, era conèixer la perspectiva de diferents professionals de la indústria audiovisual sobre les estratègies de difusió d’un projecte a través d’Internet. Hi van assistir: David Victori (director i guanyador del festival de Youtube Your Film Festival), Gemma Ferraté (directora de la pel·lícula Tots el camins de Déu), David Valls (director del documental Són bojos aquests catalans?), Marc Fàbregas (director de la websèrie 13mil) i Leon Guallart (director de la websèrie A tempo Barcelona).