Professió

Glòria Pérez-Salmerón, presidenta electa de l’IFLA

En el marc de les jornades FESABID 2015, s’han fet públics els resultats de les eleccions a la presidència de l’IFLA. Glòria Pérez-Salmerón, titulada per la nostra Facultat (Biblioteconomia i Documentació, 1984; Documentació, 2000), n’ha estat escollida presidenta electa.

Com és sabut, la Glòria ja ocupava un lloc a la Junta Directiva (Governing Board) i havia estat membre del Comitè Permanent de la Secció de Biblioteques Públiques d’aquest organisme entre 2005 i 2012. Ara, com a presidenta electa, tindrà dos anys per continuar avançant en el coneixement de la federació, fins que el 2017 comenci el seu mandat de dos anys com a presidenta executiva. La carrera professional de Glòria Pérez és llarga i de rellevància: entre 2010 i 2013 va ocupar la direcció de la Biblioteca Nacional d’Espanya i actualment és presidenta de FESABID i vicepresidenta d’EBLIDA. Felicitem des d’aquí la flamant presidenta.