De re linguae

Grups de conversa d’anglès. També al Campus de Sants! Inscripció oberta

El dijous, 12 d’octubre, s’han obert les inscripcions per als grups de conversa d’anglès del primer semestre d’aquest curs. Les sessions dels grups de conversa —trobades setmanals d’una hora per parlar en anglès i dinamitzades per un estudiant nord-americà— tindran lloc als Campus de Sants (consulteu aquí els nivells i els horaris), d’Humanitats (Edifici Històric i Facultat de Geografia i Història), de Medicina (Hospital Clínic) i Mundet.

Aquesta és una activitat gratuïta i exclusiva per als estudiants de la UB. Trobareu més informació al Campus Virtual del Centre d’Autoaprenentatge de Llengües (CAL): entreu-hi per consultar els horaris provisionals i posteriorment fer la inscripció. Els grups de conversa són reduïts, de 8 persones com a màxim, i estan dividits per nivells (A2, B1, B2 i C1/C2). L’activitat començarà el 16 d’octubre i acabarà el 19 de desembre.