Han començat les visites dels estudiants!

Amb l’inici del nou curs, han començat les visites a centres en el marc de diverses assignatures, visites que han de servir als estudiants per tenir un contacte de primera mà amb professionals de diversos sectors i per conèixer de prop equipaments i serveis de tot tipus.

El passat 8 octubre, els alumnes del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials van visitar la Biblioteca de Catalunya, on van poder escoltar les explicacions de Núria Altarriba i Iris Torregrossa. El dia 14, visitaran la BC els estudiants de la Universitat de l’Experiència.

Els alumnes de l’Escola de Llibreria també han anat de visita, en aquest cas, a Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, on van ser rebuts per Meritxell Anton, la directora del Servei, i el seu equip, per conèixer les funcions i els mecanismes de treball d'aquestes organitzacions que produeixen l'objecte que després els llibreters s'encarreguen de comercialitzar.

El proper 15 d'octubre, aniran a la impremta Romanyà-Valls, a la Torre de Claramunt, on podran visitar-ne el taller i conèixer diverses modalitats d'impressió. Més endavant, el 20 d'octubre, visitaran la distribuïdora Les Punxes, a Sant Feliu de Llobregat, per familiaritzar-se amb les activitats que realitza una empresa d'aquestes característiques en les diverses etapes del procés de comercialització del llibre i comprovar sobre el terreny la complexitat de les operacions que s'hi duen a terme dia a dia.