Hem fet la cantada de nadales de cada any!

El passat divendres, 19 de desembre, va tenir lloc el tradicional brindis de Nadal de la Facultat al voltant de l'arbre guarnit. La cantada de nadales va estar dirigida pel professor de CAV, Josep Maria Mayol, i vam comptar amb un sòlid acompanyament instrumental: tres guitarres, l'harmònium indi del cap d'estudis de CAV, Jorge Franganillo, i una petita formació de triangles i cascavells.

A més, un nodrit grup de cantaires van fer de puntals de la cantada col·lectiva, formada per un repertori d'allò més tradicional: El desembre congelat, El dimoni escuat, Les dotze van tocant i El rabadà, on, seguint un costum ja del tot consolidat a la casa, el degà va declamar la tornada. El concert va culminar amb un vigorós Fum, fum, fum.

Enguany, hi ha hagut també innovacions escenogràfiques significatives: un improvisat pessebre vivent i un grupet d'estudiants cofats amb guarniments nadalencs. De cara al curs vinent, és previst d'ampliar l'orquestra amb una secció de vents.