Professorat

I Jornada «MOOC, una amenaça o una oportunitat?»

El proper dijous 13 de juny, el Vicerectorat de Política Docent i l'ICE han organitzat una jornada oberta a tota la comunitat universitària catalana, per analitzar-hi el fenomen dels MOOC (Massive Open Online Courses) des de la perspectiva de l'ensenyament superior. A la primera part de la jornada, els professors Jordi Sancho, del Laboratori de Mitjans Interactius de la UB, i Jordi Adell, del Centre d’Educació i Noves Tecnologies de la Universitat Jaume I de Castelló, plantejaran algunes reflexions des d'un punt de vista educatiu. La segona part tindrà una orientació més pràctica, amb la visió des de la professionalització d’Anna Rubio i Francisco Pérez, d’IL3-UB, i l'experiència de la professora Maria Soledad Ramírez, del Tecnológico de Monterrey, que també és professora de Coursera.

L'acte estarà presidit pel Vicerector Manel Viader i moderat per la professora de la Facultat Mariona Grané. Podeu consultar-ne aquí el programa i us hi podeu inscriure fins a l’11 de juny a la web de l'ICE: http://www.ub.edu/ice/index4.htm