III edició de la Escuela de Innovación y Desarrollo Bibliotecario de Cali

Al llarg de les dues darreres setmanes de setembre, s’ha desenvolupat a Cali (Colòmbia) la tercera edició de la Escuela de Innovación y Desarrollo Bibliotecario (EIDB) de la Fundación BiblioTec, amb la col·laboració de la Facultat, al costat de la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM), la Pontificia Universidad Javeriana de Bogotà, la Secretaría de Cultura de la Alcadía de Cali i el Ministerio de Cultura de Colombia. La EIDB va néixer com a resultat d’un conveni signat entre la UB i BiblioTec per adaptar a Cali el model de l’Escola d’Hivern de la Biblioteca Pública.

En concret, la Facultat ha desenvolupat, del 23 al 29 de setembre, el curs coordinat per Maite Comalat i Cristóbal Urbano «Planificación y trabajo en red en la biblioteca pública», que ha comptat com a docent amb Jordi Permanyer, exgerent de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, amb la col·laboració per a l’elaboració de materials d’Esther Omella, Javier Lechón i Ferran Burguillos, de la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Com cada any, la Escuela finalitzarà amb un Encuentro internacional, que aquesta vegada està dedicat al tema: «Bibliotecas, espacios de creación e innovación».