Campus

Inauguració de la XI edició del màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura

El dimecres dia 25 de setembre tingué lloc a la Facultat l’acte d’inauguració de la XI edició del màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura. Les coordinadores Neus Real i Mònica Baró van presentar el màster als nous alumnes i en van explicar el funcionament. A continuació la Dra. Teresa Colomer, catedràtica de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la UAB i primera coordinadora del màster, va impartir la conferència Història de per què som aquí, en què analitzà l’evolució dels llibres per a infants i les iniciatives de biblioteques, escolars i públiques, per a la promoció de la lectura des d’inicis del segle XX fins a l’actualitat.