Inauguració del curs acadèmic 2012-13 al Paranimf

El proper dilluns, dia 8, a les 12 del migdia, tindrà lloc la cerimònia solemne d'inauguració del curs acadèmic 2012-13 on podrem escoltar el discurs «El concepte de representació cerebral en neurociència cognitiva», a càrrec del Dr. Carles Escera, catedràtic del Departament de Psiquiatria i Psicobiologia Clínica.

En aquest acte, dos alumnes de la Facultat rebran el premi extraordinari: Rubén Alcaraz (de la diplomatura de Biblioteconomia i Documentació) i Laia Bonastre (del màster de Gestió de Continguts Digitals). Així mateix —i tal com és tradició— es lliuraran les medalles de la Universitat de Barcelona al professorat i al personal d’administració i serveis jubilats durant el curs 2011-2012. Enguany, dues persones de la casa rebran la medalla: Alice Keefer (que era professora de la Facultat des de l'any 1996 i es va jubilar el passat 30 de setembre) i Manuela Sabariego (personal d'adminstració i serveis).