Campus

Inauguració del postgrau de Prescripció Lectora per la consellera de Cultura Laura Borràs

El dimecres 13 de febrer, ha tingut lloc la inauguració del postgrau de Prescripció lectora de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona, per part de la consellera de Cultura, Laura Borràs, i el degà de la facultat, Miquel Térmens. La consellera de Cultura ha compartit amb el públic reflexions sobre la poesia, tot recordant la seva experiència de professora a la mateixa UB.

A continuació, ha tingut lloc la conferència «Els reptes de la lectura» a càrrec de la professora Teresa Duran, que a la manera d’un conte, ha exposat els complexos mecanismes de llegir.

El curs, que té una durada anual, està subvencionat pel Departament de Cultura i hi assisteixen cinquanta persones, majoritàriament bibliotecaris.

A la secció de Notícies del web de la Universitat de Barcelona, també podeu llegir una breu crònica.