Inaugurada l’exposició «Tal com érem… 6»

Avui, dijous, 18 de gener de 2018, ha tingut lloc la inauguració de l’exposició «Tal com érem» que han preparat els estudiants de l’assignatura Documents personals: organització, conservació i ús, impartida per la professora Maria Elvira en el curs Biblioteques i Arxius en l’Era Digital de la Universitat de l’Experiència (UdE). Barnaby Noone, de Serveis Lingüístics, ha amenitzat la ceremònia interpretant dues cançons al saxofon: I want to talk about You (Billy Eckstine) i Nature Boy (Eden Ahbez).

L’exposició, que està formada per fotografies, documents i objectes dels alumnes, és el complement d’una activitat individual que els estudiants fan gairebé des de l’inici de curs: la redacció d’una autobiografia documentada. L’objectiu de l’exposició és, doncs, oferir una petita mostra de les imatges que documenten les autobiografies i treballar, des de la pràctica, altres continguts de l’assignatura, com ara el paper de les exposicions com a mitjà de difusió dels documents d’arxiu i la utilització dels fons personals com a reflex d’una època.

Un muntatge audiovisual de Pep Vallory, antic alumne de la UdE, fet amb fragments de cançons triades pels estudiants com a «banda sonora» d’algun moment de les seves vides, complementa l’exposició. Podeu visitar-la durant els mesos de gener i febrer a la Facultat (c. Melcior de Palau, 140. Vestíbul de la 1a planta).