Inici del curs 2019-20 amb la sessió d’acollida als nous estudiants

El passat dijous 12 de setembre va començar el curs acadèmic 2019-20 amb la sessió d’acollida als estudiants de nou accés del grau de Comunicació Audiovisual, del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital (modalitat presencial) i del doble grau Infocom.

La sessió va començar amb un acte conjunt per a tots els estudiants a la sala d’actes de la Facultat amb la benvinguda del degà Miquel Térmens, la projecció d’un vídeo sobre els diversos estudis que es cursen a la Facultat, la presentació dels canals de comunicació (com ara aquest portal i butlletí de notícies i les diverses xarxes socials) a càrrec del secretari Javier Guallar i la presentació del Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE) de la Universitat de Barcelona.

A continuació els participants es van agrupar pels diferents ensenyaments. Els caps d’estudis o tutors i una representació d’estudiants veterans van fer una introducció als respectius ensenyaments, així com també es va fer un recorregut pels equipaments de la Facultat com ara les aules, el plató o la biblioteca.

La sessió per als estudiants del grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital (modalitat semipresencial), de característiques similars, ha tingut lloc el divendres 13 de setembre a la tarda.