Inscriviu-vos a la II Viquimarató d'Informació i Comunicació! (4 de maig)

dimecres, 4 maig 2016 - 10:00 a 20:00

Per segon any consecutiu, hem organitzat una Viquimarató amb l'objectiu d'editar termes relatius als ensenyaments de màster i de grau que s’imparteixen a la Facultat. La jornada es farà, a la biblioteca de la Facultat, el dimecres, 4 de maig, de les 10 del matí fins a les 8 del vespre. Al migdia, hi haurà un refrigeri perquè els editors puguin reposar forces.

Podeu inscriure-us-hi a la pàgina: Viquimarató d'Informació i Comunicació 2016, i allà mateix trobareu la llista inicial dels termes a editar on podeu afegir les vostres propostes. Necessitem la col·laboració de tots! El curs passat van participar a la Viquimarató d'Informació i Comunicació una trentena de col·laboradors que van crear o millorar 45 entrades.

Etiquetes: