Agenda

Irene Forment, estudiant de la Facultat, membre del jurat del Festival de Venècia

A la propera Biennale Mostra Internazionale del Cinema di Venezia (del 28 d’agost al 7 de setembre de 2019) s’atorgarà, entre d’altres, el premi UNIMED (Unió d’Universitats de la Mediterrània), xarxa de què la UB forma part juntament amb altres 117 universitats. Aquest premi serà seleccionat per 10 estudiants representants de les universitats de la xarxa.

Irene Forment, alumna de la nostra Facultat, és una dels representats de la UB en aquest important esdeveniment cinematogràfic. La seva tasca, juntament amb els altres membres del jurat, serà premiar el film de la mostra que millor defensi els valors de la diversitat cultural i la integració.