Irene Forment, membre del jurat del premi UNIMED a la Biennal de Venècia

El passat 6 de setembre es va fer lliurament a Venècia del tercer premi UNIMED, un dels guardons inclosos dins el marc de la Biennal de Venècia. Aquest reconeixement el lliuren un grup d’estudiants d’universitats de la Mediterrània al film que millor defensi els valors de la diversitat cultural i la integració.

Irene Forment, alumna del grau de Comunicació Audiovisual, ha participat enguany en aquesta experiència. Durant els onze dies que ha durat el festival, els membres del jurat han visionat tots els films participants dins la secció oficial i han participat en debats i reunions posteriors que han acabat determinant el film guanyador.

La pel·lícula xilena Ema, de Pablo Larraín, va ser l’escollida per la seva forma de representar la cultura urbana, l’amor, el sexe i el mateix cos davant els prejudicis socials des de l’amor incondicional, la llibertat, la dansa i contrastos entre la poesia i l’expressió corporal. El premi, en la seva tercera edició, s’ha lliurat al Pavelló d’Itàlia de l’Hotel Excelsior de Lido (Venècia).