Professorat

Ja és oberta la matrícula d’Els Juliols 2016 i de la Universitat d’Estiu de les Dones

Ja és oberta la matrícula dels cursos d’estiu Els Juliols de la UB. Anna Villarroya, presidenta de la Comssió d’Igualtat de la Facultat, coordina, conjuntament amb Sònia Estradé, presidenta de la Comissió d’Igualtat de la Facultat de Física, un dels cursos de la Universitat d’Estiu de les Dones. Es tracta de: «En primera persona: la veu de les dones en la ciència i la recerca», un curs que pretén rescatar el coneixement científic desenvolupat per les dones al llarg de la història i ajudar a comprendre les dinàmiques i els problemes estructurals amb què es troben les dones, ara i aquí, a l’hora d’emprendre una carrera científica. Podeu consultar aquí l’oferta completa d’Els Juliols 2016.