Ja podem votar la carpeta UB del curs vinent!

Els estudiants i membres del PAS i del PDI ja poden votar un dels vuit dissenys que han quedat finalistes al concurs per escollir la carpeta UB per al curs 2017-18. Aquests vuit dissenys —Aquarel·la UB, Blau Barcelona, Fotosíntesi Universitària, Geomètric, Puzzle, Puzzle de la vida, Reflexions al voltant del pupitre, i Unidiversitat de Barcelona— han estat seleccionats pel jurat entre  68 propostes i fins al dia 16 de març, es poden visualitzar des de la pàgina del concurs Carpeta UB. Les votacions s’han de fer de manera electrònica, utilitzant l’autenticació de la intranet o de Món UB. Un cop fet el còmput dels vots rebuts, la proposta guanyadora es donarà a conèixer en un acte públic que tindrà lloc el divendres, 17 de març, a l’aula Ramón y Cajal de l’Edifici Històric. En el transcurs d’aquest acte, també es lliuraran els premis.