Professorat

Jorge Franganillo fa una estada Erasmus+ a la Universitat Jan Amos Komenský (Praga)

Del 23 al 27 d’abril de 2018, el professor Jorge Franganillo fa una estada a la Universitat Jan Amos Komenský (Praga) en el marc del programa Erasmus+. En el transcurs de la visita, impartirà dues conferències sobre documentació audiovisual, una disciplina sobre la qual hi ha encara poca bibliografia d’àmbit internacional. La primera, que portarà per títol «Reuse of news footage: practical, legal and ethical issues», abordarà diverses qüestions pràctiques sobre la reutilització d’imatges d’arxiu en televisió. La segona, titulada «Documenting fiction and reality: the researcher’s role in audiovisual production», versarà sobre els rols del film researcher i del documentador cinematogràfic.