Jorge Franganillo participa al congrés Trial and Error III (Salzburg)

El grup de treball «Journalism and Communication Education» de l’European Communication Research and Education Association (ECREA), l’associació d’acadèmics de la Comunicació més important d’Europa, ha celebrat el seu 5è congrés anual a Salzburg (Àustria) del 17 al 18 de maig. En aquest esdeveniment hi ha participat el professor Jorge Franganillo, en representació del Grup d’innovació docent en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV), per presentar els resultats de la iniciativa d’aprenentatge servei (ApS) que es desenvolupa des de 2016 en el grau de Comunicació Audiovisual.

Amb el lema «Trial and Error III: Business as usual? On the relationship between industry and education for mitjana professionals in times of change», docents i investigadors de l’àmbit dels mitjans de comunicació han debatut com cal preparar els estudiants per a un escenari cada cop més complex i com ha de ser, en conseqüència, la relació entre la universitat i la indústria.