• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada sobre sortides professionals en el camp de la Informació i la Documentació

novembre 4, 2015 @ 10:00 - 11:00

En el marc de l’assignatura Introducció als Sistemes d'Informació i Documentació, la Facultat organitza dues sessions (una de matí i una altra de tarda) per donar a conèixer sortides professionals que potser encara són desconegudes per als alumnes de nou accés. Sis professionals de sectors molt diversos explicaran en què consisteix la seva feina, quins serveis ofereixen, i quins coneixements, habilitats i aptituds se'ls demanen.

Dia: 15 de novembre

Lloc: aula 307

Sessió del matí: de 12 a 13,30 h. Intervenen:

• Aina Giones, documentalista de suport de VTLS, empresa especialitzada en solucions tecnològiques per a biblioteques.
  • Susana Gil, documentalista i gestora de continguts d’Acceso, empresa especialitzada en solucions globals de comunicació corporativa.
  • Verónica Gil, responsable de la gestió del coneixement a Maluquer Advocats, bufet dedicat principalment al món de l’empresa.

Sessió de la tarda: de 18,30 a 20 h. Intervenen:

• Emma Potí, documentalista del departament legal de Vueling Airlines, aerolínia de baix cost.
  • Maika Garcia, departament d'usabilitat de Privalia, club de venda en línia.
  • Núria Castells, documentalista de premsa a MyNews, empresa especialitzada en serveis avançats per gestionar la informació publicada a la premsa.

Les dues sessions són obertes al públic.

Mostra els detalls

Data: