Jornada sobre sortides professionals en el camp de la Informació i la Documentació

Com ja és tradicional, el passat 7 de novembre va tenir lloc a la Sala d’actes de la Facultat la Jornada per donar a conèixer sortides professionals que potser no són tan conegudes pels alumnes de nou accés del grau d’Informació i Documentació. Aquesta jornada es desenvolupa en el marc de l’assignatura Introducció als sistemes d’informació i documentació de primer curs i està inclosa també en el programa Passaport a la professió.

Durant la jornada, els quasi 50 assistents van poder conèixer, de primera ma, les tasques que els professionals del nostre àmbit desenvolupa en llocs tan diversos com: Blueliv, una empresa de Cibersegurat on la Marta Dalmau Velilla és analista d’èxits; Jirada, una agència de publicitat digital, on l’Elena Montesinos és gestora de comptes; Gestmusic, la productora audiovisual on la Judit Pujadas fa de documentalista i gestora de continguts; o Netmind, una empresa de formació tecnològica on la M. Mercè Serra Güell és la documentalista de recursos d’aprenentatge.

Les quatre convidades van captivar el públic que va manifestar-se molt gratament sorprès per la varietat de feines que poden fer els graduats d’Informació i documentació i que, també, van anotar-se els consells que els van donar. Podeu seguir algunes de les idees de la jornada a Twitter amb el hasthag #JSP2018FBD. Una jornada plena d’entusiasme i de professionalitat!