Jornada sobre Sortides Professionals (7 de novembre)

dimecres, 7 novembre 2018 - 11:00
El dimecres 7 de novembre de 2018, tindrà lloc una nova edició de la Jornada sobre Sortides Professionals en el camp de la Informació i la Documentació. Aquesta activitat, organitzada des l’assignatura de primer curs ISID (Introducció als sistemes d’informació i documentació), però oberta a tothom, compta amb la participació de quatre graduades recents que ocupen llocs de treball no gaire tradicionals:

• Marta Dalmau Velilla, analista d’èxits a Blueliv, empresa de Ciberseguretat
  • Elena Montesinos, gestora de comptes a Jirada, agència de publicitat digital
  • Judit Pujadas, documentalista i gestora de continguts a Gestmusic, productora audiovisual
  • M. Mercè Serra Güell, documentalista de recursos d’aprenentatge a Netmind, empresa de formació tecnològica
L’objectiu de la sessió és donar a conèixer als alumnes de primer curs (i a tothom qui s’hi vulgui sumar) quina és la feina que porten a terme les convidades: les funcions que desenvolupen, les tasques del dia a dia, la vinculació amb els estudis que van fer...

L’acte tindrà lloc el 7 de novembre, d’11 a 13 h, a la sala d’actes de la Facultat, i forma part també del programa Passaport a la professió.

Ubicacions: