Jornada «Sortides professionals en el camp de la Informació i la Documentació»

Atenció! Sessió ajornada: divendres, 17 de novembre (11.30 h)

Com ja és tradicional, el proper 8 de novembre la Facultat organitza una sessió per donar a conèixer sortides professionals que potser són desconegudes pels alumnes de nou accés. Aquesta jornada es desenvolupa en el marc de l’assignatura Introducció als sistemes d'informació i documentació de primer curs del grau d’Informació i Documentació i, amb aquest objectiu, tres professionals de sectors molt diversos explicaran en què consisteix la seva feina, quins serveis ofereixen, quins coneixements, habilitats i aptituds exigeix el seu lloc de treball, i també aclariran qualsevol dubte o curiositat que tinguin els estudiants:

• Laia Bota: Everis, empresa de serveis tecnològics i outsourcing
  • Xavier Lluís: cofundador de Calidoscopi Cultura, empresa de creació de projectes culturals
  • Vicent Gil: Blueliv, empresa de Ciberseguretat
  • Cristina Marsà: documentalista a MyNews

La sessió, que tindrà lloc a l'aula 210, és oberta a tothom que vulgui assistir-hi.

Seccions