José Carlos Rodríguez, de CAV, roda un documental sobre el barri de l’Estació de Sallent

José Carlos Rodríguez, estudiant de CAV de la nostra Facultat i recent graduat, està preparant un documental que es rodarà aquest estiu. El documental L’Estació, el meu barri vol fer un recorregut per la història del barri de l’Estació de Sallent, des del seu naixement fins que se’n van desallotjar els veïns, davant del risc d’esfondrament del sòl.

El treball de José Carlos Rodríguez —resultat d’un TFG que ha tutoritzat el professor Ricard Belis— compta amb la col·laboració de l’Ajuntament i d’altres entitats locals i comarcals. Es basarà en documentació provinent de l’arxiu municipal, de la biblioteca de Sallent, del Departament de Documentació de TV3 i dels arxius personals dels veïns. En paraules del director, el documental «vol recollir les històries, els records i els sentiments de la gent per tornar a aixecar el barri».