José M. Cabello impartirà un curs d’estiu a la Universitat de Sichuan

Aquest mes de juliol, el professor del grau de Comunicació Audiovisual, José M. Cabello, serà a Chengdu (Xina) per impartir el curs «Immersive audiovisual storytelling. The new generation of narrative» en el marc de l’anomenat University Immersion Program (UIP) de la Universitat de Sichuan.

Aquest estiu, del 5 al 18 de juliol, el professor associat de la Facultat José M. Cabello serà a Chengdu (Xina) per impartir dos cursos —«3D infographic animation for product visualization» i «Digital photography and retouching»— en el marc de l’anomenat University Immersion Program (UIP) de la Universitat de Sichuan. Els cursos estan adreçats respectivament a estudiants de Medicina que tenen coneixements bàsics de disseny i d’animació per ordinador, i a estudiants que vulguin adquirir una base sòlida de fotografia en suport digital per aplicar després aquests coneixements en diferents àrees professionals.