Professorat

Jubilació de la professora Angels Massísimo

La professora Àngels Massísimo s’ha jubilat aquest mes de setembre després de gairebé 30 anys d’activitat docent a la Facultat. El 1984 va ingressar, per exercir-hi de professora, a l’Escola Universitària Jordi Rubió i Balaguer de Biblioteconomia i Documentació, on des de llavors ha impartit assignatures relacionades sobretot amb la gestió de biblioteques, el màrqueting i la qualitat. En el període 2005-2009, Àngels Massísimo va presidir l’IFLA Management & Marketing Section, tot i que ja estava vinculada a la Secció des de 1999, primer com a membre del Standing Committee (1999-2003) i després com a corresponding member (2003-2005). Així mateix, l’Àngels va ser vocal del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya entre el 1995 i el 1998 com a membre de la Junta presidida per Carme Mayol.