Juliol: mes de tesis doctorals a la Facultat

Al llarg d’aquest mes, es llegiran a la Facultat quatre tesis doctorals. El proper 11 de juliol, el doctorand David Alonso Leija Román defensarà, davant d’un tribunal format per Alexandre López-Borrull, Cristóbal Urbano i Bárbara Muñoz de Solano, la tesi «Preservación digital distribuida y la colaboración interinstitucional: modelo de preservación digital para documentos con fines de investigación en universidades de México» que ha dirigit el professor Miquel Térmens.

El 17 de juliol, Rocio Serrano Vicente llegeix la tesi «Evaluación de los repositorios institucionales de acceso abierto en España», codirigida per Ernest Abadal i Remedios Melero. Presideix el tribunal Verónica Juan i en formen part Josep Manuel Rodríguez Gairín i José Antonio Merlo.

Al seu torn, la professora Núria Jornet és la directora de la tesi «Producció i gestió documental d’un monestir femení. Anàlisi de la funció arxiu i la gestió del claustre a Sant Daniel de Girona (1018–2017)» que Irene Brugués Massot defensarà el dia 20 de juliol davant del tribunal format per Remei Perpinyà, Concepción Rodríguez i Pere Fullana.

Per acabar la intensa activitat doctoral d’aquest mes, Teodoro Wilderbeek López del Castillo llegirà el 26 de juliol la tesi «Proposta de preservació de dades científiques en accés obert mitjançant tècniques d’anàlisi forense digital» que ha dirigit Miquel Térmens i jutjarà el tribunal format per Antonio Hernández, Ernest Abadal i Remedios Melero.

Totes les lectures tindran lloc a la Sala de Juntes a les 12 h.