La Facultat amb RACO

El passat dilluns dia 10, al vespre, va tenir lloc l'acte de celebració de la incorporació de la revista número 400 a RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert), el portal creat pel CBUC i del qual forma part BiD, la revista científica de la nostra Facultat, i l'Anuari de l'Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura.

Hi van prendre la paraula el conseller de Cultura, Ferran Mascarell, el director del CSUC, Miquel Puig, la directora de la Biblioteca de Catalunya, Eugènia Serra, i el rector de la UPF, Jaume Casals, i va clausurar l'acte Laura Borràs, directora de la Institució de les Lletres Catalanes i professora associada del grau de Comunicació Audiovisual.

En representació de la Facultat, hi van assistir el degà, Ernest Abadal, que és membre del Comitè editorial de RACO, la vicedegana Mònica Baró, i també els directors de la revista BiD, Mario Pérez-Montoro i Candela Ollé.