La Facultat a BOBCATSSS 2016

Del 27 al 29 de gener de 2016, tindrà lloc a Lió (França) la 24a edició del congrés BOBCATSSS. Com cada any, un grup de professors i d’alumnes de la Facultat seran presents en aquesta trobada internacional que tracta temes de Biblioteconomia, Informació i Documentació. Organitzat sota els auspicis d’EUCLID (European Association for Library & Information Education and Research), el congrés està adreçat principalment a estudiants europeus d’aquestes disciplines.

Com ja és habitual darrerament, hi assisteixen els professors Jesús Gascón i Andreu Sulé (representant de la Facultat a EUCLID), i hi presenten una comunicació l’estudiant de doctorat Aida Pooladian («Disseminating knowledge beyond scholarly journals: coverage of Library and Information Science literature in Wikipedia», escrita en col·laboració amb el professor Ángel Borrego) i la recent graduada en IiD Carla Ollé («Censorship in the School Library: four reasons to consider and some ideas to promote Intellectual Freedom»). També hi assistirà l’estudiant del grau d’IiD Claudia Hervás.