La Facultat participa amb un taller a la V Festa de la Ciència de la UB

La V Festa de la Ciència de la Universitat de Barcelona s’ha celebrat el divendres 17 de maig al matí a l’Edifici Històric de la UB (Plaça Universitat) i ja s’ha consolidat com una cita ineludible per a la ciutadania que vol conèixer, de la mà dels mateixos investigadors, tota la recerca que es fa a la UB. La Festa està oberta al públic en general però especialment adreçada a alumnes de primària i secundària, amb més de mil cinc-cents inscrits.

La nostra Facultat hi ha participat amb el taller «Tècniques de fotografia científica i forense» a càrrec del professor Josep Àngel Borràs. En aquest taller s’han mostrat tècniques com ara la presa d’imatges en espectre no visible, il·luminacions forenses, fotomicrografia i processament traçable d’imatges digitals.