Professió

La Facultat s’ha adherit a la «Declaració de Reus» sobre l’accés a les imatges del NO-DO i Laya Films

Del 5  al 8 de novembre, va tenir lloc a Reus el Memorimage 2014, un festival centrat en pel·lícules que incorporen imatges d’arxiu en moviment. En el marc del Memorimage, es va aprovar la «Declaració de Reus», que reivindica el caràcter públic i l'accés i la reproducció gratuïts de les imatges gravades per les productores oficials NO-DO i Laya Films i d’altres fons públics de la mateixa naturalesa i característiques. La Facultat s’ha adherit al manifest, que podeu llegir sencer a la pàgina web del festival. Si voleu donar-li suport a títol individual, podeu fer-ho escrivint un correu a: declaraciodereus@gmail.com.

Aprofitem l’avinentesa per recordar que la professora de CAV, Anna Marquès, és la directora artística del Memorimage.