La Facultat us desitja Bon Nadal!

El passat 20 de desembre, va tenir lloc el tradicional brindis de Nadal i cantada de nadales de la Facultat al voltant de l’arbre guarnit. La cantada va estar dirigida pel professor Amadeu Pons i va comptar amb l’acompanyament de l’harmònium indi del professor Jorge Franganillo. Un nodrit grup de cantaires va interpretar el repertori habitual dels darrers anys: El desembre congelat, El dimoni escuat, Les dotze van tocantEl rabadà (amb la interpretació solista de l’estudiant Sergi Duarte) i Fum, fum, fum. Podeu veure aquí un fragment en vídeo d’aquesta darrera nadala. Acabada la cantada, el degà Miquel Térmens va pronunciar quatre brindis adreçats als estudiants, al personal d’administració i serveis, als professors i a la Facultat.

La cantada de nadales posa fi habitualment cada any a les activitats acadèmiques a la Facultat, que estarà tancat del 22 de desembre de 2018 al 6 de gener de 2019.

Bon Nadal a tothom!