La FAO convoca dues estades de pràctiques a Roma

La FAO (Food and Agriculture Organization of the United Nations) ha convocat dues beques per fer una estada de pràctiques a Roma. Els estudiants realitzaran les pràctiques en un entorn internacional durant un mínim de 2 mesos entre setembre de 2017 i setembre de 2018. Durant l’estada, participaran en el programa AGORA on col·laboren la FAO i la Cornell University i, alternativament, podran participar en el projecte AGRIS (usabilitat web) i en projectes vinculats a AGROVOC (vocabulari controlat de la FAO). Els estudiants seleccionats rebran un ajut econòmic de 500 a 600 dòlars mensuals.

Poden presentar-se a aquesta convocatòria alumnes que el setembre de 2017 es trobin en el darrer curs del grau d’Informació i Documentació o del màster de Gestió de Continguts Digitals i que disposin d’un nivell alt d’expressió oral i escrita en anglès. Les sol·licituds s’han de presentar a la Secretaria de la Facultat entre el 22 de juny i el 15 de juliol. La selecció de candidats es realitzarà entre el 16 i el 31 de juliol. Consulteu aquí tota la informació sobre aquesta convocatòria.