Professió

«La signatura 400» al Círcol Maldà, protagonitzada per Lluïsa Mallol, exalumna de la Facultat

Des del proper 20 de febrer fins al 10 de març, es representarà al Círcol Maldà  La signatura 400, un text basat en la novel·la de l’escriptora Sophie Divry, que ha estat traduïda i adaptada per una antiga alumna de la Facultat: Lluïsa Mallol. La protagonista és una bibliotecària francesa, i l’acció transcorre a la petita biblioteca de províncies on treballa.

L’obra està dirigida per Joan Peris i hi actuen la mateixa Lluïsa Mallol, en el paper de bibliotecària, i Joan Gibert, un usuari misteriós que ha quedat tancat a la biblioteca durant la nit, a qui la bibliotecària adreça un seguit de confidències i reflexions en forma de monòleg al voltant dels llibres, la literatura, les biblioteques i els seus lectors, la cultura, la soledat, l’amor i el desamor, mentre prepara la sala abans d’obrir-la al públic.

Podeu consultar aquí el dossier complet de l’obra, on la Lluïsa parla, entre d'altres coses, dels seus records de la Facultat. Les funcions seran, de dimecres a dissabte, a les 21.00 h, i els diumenges, a les 19.00 h.