Professió

Laura Anton, antiga alumna del grau d’IiD, documentalista del programa «Art endins» del 33

Laura Anton, graduada en Informació i Documentació per la nostra Facultat, treballa des de fa tres anys com a documentalista audiovisual en el sector de la televisió. Ha treballat a TV3, TVE i 8TV, i ara ho fa a BTV. Aquesta setmana, s’ha estrenat Art endins, un programa del 33 sobre el patrimoni artístic català en el que ella ha dut a terme la documentació, una tasca que es coneix com de «documentalista de programes» o «TV researcher». Podeu veure aquest programa tots els dijous a la nit o al web de TVC. El curs 2013-2014, la Laura va ser convidada per la Facultat a parlar de la seva feina a la Jornada sobre sortides professionals, que s’organitza cada any amb la voluntat de donar a conèixer als estudiants de primer curs els diversos perfils professionals del graduat en Informació i Documentació.