La trobada d’EDICIC 2019 es farà a Barcelona

L’EDICIC (Asociación de Educación e Investigación en Ciencia de la Información de Iberoamérica y el Caribe) celebra en anys alterns una trobada global a Iberoamèrica i una altra de sectorial a la península que organitzen una universitat portuguesa i una universitat espanyola de la nostra àrea. Del 20 i el 22 de novembre, ha tingut lloc a la Universitat de Coïmbra (Portugal) EDICIC 2017, i el professor Cristóbal Urbano hi ha assistit en qualitat de membre del comitè científic.

La trobada iberoamericana de l’any 2018 tindrà lloc a Medellín (Colòmbia) i la sectorial de l’any 2019 es farà a Barcelona, organitzada per la nostra Facultat i la Faculdade de Letras de la Universidade de Lisboa. A la trobada de Coïmbra, es va materialitzar l’acord de cara a EDICIC 2019. Van prendre-hi part el president d’EDICIC, Carlos Alberto Ávila Araújo (Universidade Federal de Minas Gerais, Brasil); el vicepresident, José Antonio Frías Montoya (Universidad de Salamanca), el representant de la Universidade de Lisboa, Carlos Guardado da Silva, i Cristóbal Urbano, en representació de la Facultat.