Les fotos històriques de la Facultat, a la Memòria Digital de Catalunya

La Memòria Digital de Catalunya acull la Col·lecció de fotografies de l’antiga Escola de Bibliotecàries (1915-2005) que la Facultat  ha volgut fer pública, coincidint amb la celebració del seu centenari. La selecció, la identificació i la catalogació de les fotografies ha estat realitzada per la professora Assumpció Estivill, amb el suport tècnic del CRAI i de l’Oficina de Gestió Documental i Arxiu de la UB.

També podeu accedir a la col·lecció des d’una nova secció del web del centenari, la Fototeca, on hem volgut aplegar els enllaços a altres plataformes que recullen la memòria gràfica de la Facultat d’èpoques més modernes: el nostre compte de Flickr, el canal de YouTube i el portal audiovisual FBiD UBtv.

I, com que ens hem proposat de recollir els textos i les imatges que ens vulguin fer arribar totes aquelles persones que han passat per l’Escola/Facultat o que hi han tingut contacte d’una manera o altra, el web té una altra secció, Testimonis, on podeu fer les vostres contribucions. Això ens permetrà ampliar el nostre arxiu fotogràfic iniciat ara fa 100 anys i omplir-ne les llacunes. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!