Professorat

Llibre sobre el fons Guillermo Díaz-Plaja

El 23 de maig es presenta el llibre El Fondo Guillermo Díaz-Plaja: perspectivas de un legado, coordinat per Marcelino Jiménez León i editat per Octaedro. El llibre recull diferents aportacions relacionades amb l’obra i el llegat de Guillermo Díaz-Plaja.

Un dels capítols es dedica a l’arxiu personal d’aquest intel·lectual, dipositat a la Reial Acadèmia de Bones Lletres de Barcelona, a càrrec de la professora Núria Jornet i de Laura Vílchez: “El fondo Guillermo Díaz-Plaja: perfil y potencialidades de un archivo personal”. Aquest capítol recull part del Treball de Fi de Màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials de Laura Vílchez, que va realitzar també un conveni de cooperació educativa al Fons Guillermo Díaz-Plaja. El llibre es presenta a la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona el dia 23 a les 13 h.