Lluís Agustí i Cristóbal Urbano a l’Enssib

El proper 14 de novembre, els professors Lluís Agustí i Cristóbal Urbano participaran a la jornada d’estudi Quelles politiques documentaires en environnement hybride? que tindrà lloc a Lió a l'École Nationale Supérieure des Sciences de l'Information et des Bibliothèques (Enssib) i que organitza l’Enssib i el seu grup de recerca PolDoc.

Cristóbal Urbano hi impartirà la conferència «Els lectors i el catàleg són la col·lecció: polítiques documentals i d'adquisicions PDA (‘Patron driven acquisitions’)» i Lluís Agustí hi presentarà, com a convidat d'honor, el portal de polítiques documentals PolDoc Hispànic, un projecte que desenvolupa a la Facultat l'equip format pel mateix Lluís Agustí, Joana Nogués, Josep-Manuel Rodríguez Gairín i Aurora Vall.