Professorat

Lluís Agustí imparteix un curs sobre selecció i recomanació de literatura adreçat a bibliotecaris

El professor Lluís Agustí ha impartit, conjuntament amb Xavier Vidal (llibreter de la llibreria No Llegiu i periodista) el curs «Selecció, recomanació i promoció de literatura i assaig en l’atenció del servei de biblioteca pública», organitzat per la Direcció dels Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona que s’adreça a bibliotecaris de les biblioteques municipals de Sabadell i d’altres poblacions del Vallès. Xavier Vidal va ser estudiant de la primera promoció del diploma de postgrau de Llibreria de la Facultat. El curs ha tingut lloc els dies 9, 16, 23, 30 de novembre i 14 de desembre a la Biblioteca Vapor Badia de Sabadell.