Maig: mes de tesis doctorals

Al llarg del mes de maig, es llegiran a la Facultat tres tesis toctorals. El proper 15 de maig, a les 12 h, a l’aula Valverde, Sergio Villanueva Baselga defensarà la tesi «Cine y cambio social: análisis y caracterización del vídeo participativo como objeto documental» que han codirigit Lydia Sánchez Gómez i Mario Pérez-Montoro.

Ernest Abadal és el director de la tesi «El comportament informacional en l’elaboració de treballs acadèmics: un estudi longitudinal als alumnes dels ensenyament de ciències de la salut de la Fundació Universitària del Bages», de Montserrat Serra i Ferrer, que es llegirà el 13 de maig, a les 11.30 h.

Al seu torn, Francesc Roig Loscertales, llegeix el dia 27 de maig, a les 16 h, la tesi «Declaracions de conflictes d’interès i política editorial a les revistes biomèdiques espanyoles publicades en castellà», dirigida per Ángel Borrego.