Miguel Navas a la Universidade Federal de Santa Catarina (Brasil)

Miguel Navas, doctorand d'Informació i Documentació a la Facultat i investigador del grup Acceso Abierto a la Ciencia, està fent una estada a la Universidade Federal de Santa Catarina (Florianópolis, Brasil), en el marc de la beca de Formació de Personal Investigador (FPI) del MINECO.

Entre l’1 de setembre i el 20 de desembre, en Miguel col·labora amb la Dra. Rosângela Schwartz Rodrigues —professora adjunta del Departamento de Ciência da Informação d’aquesta Universitat que el curs 2012-13 va fer una estada de recerca a la nostra Facultat— en l'estudi de les revistes científiques espanyoles i brasileres. D'altra banda, començarà també a col·laborar com a editor associat del Directory of Open Access Journals (DOAJ), un directori en línia que inclou informació de revistes científiques en accés obert d'arreu del món.